بهشت خزر

بهشت خزر
که مازندران شهر ما یاد باد / همیشه بر و بومش آباد باد 
نويسنده و مدیر وب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهشت خزر و آدرس beheshtekhazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

موقعيت جغرافيايي:

شهرستان بابلسر در قسمت مركزي استان مازندران و در ساحل جنوبي درياي مازندران قرار دارد.اين شهرستان،از شمال به درياي مازندران،از جنوب به شهرستان بابل،از شرق به شهرستان قائمشهر و جويبار،و از مغرب به شهرستان فریدونکنار محدود مي گردد.

 

 

 

تقسيمات سياسي:

اين شهرستان،قبلاً بخشي از شهرستان بابل بود،ولي در سال 1369 به شهرستان تبديل گرديد.بابلسر به سه بخش(مركزي،بخش رود بست و بهنمير) و هشت دهستان تقسيم مي شود.

آثار تاريخي و جاذبه هاي جهانگردي:

از آثار تاريخي مهم شهرستان بابلسر،بقعه امامزاده ابراهيم(برادر حضرت امام رضا(ع))است به علت وجود همين آرامگاه در گذشته بابلسر به نام مشهدسر شهرت يافته بود.از جاذبه هاي شهرستان بابلسر،وجود ساحل زيباي درياي مازندران و رود بابل و امكانات دانشگاهي و پزشكي را مي توان نام برد.هر ساله مسافران زيادي از ديگر استانهاي ايران براي استراحت واستفاده از آب درياي مازندران به اين شهرستان مي آيند.                     

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 فروردين 1391برچسب:شهرستان بابلسر,مشهدسر,امامزاده ابراهیم,بابل رود, ] [ 23:11 ] [ دختر خزر ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام،به وبلاگ خودتون خوش اومدین. اینجا مازندرانه (بهشت خزر) منم یه دختر مازندرانی ام.هدفم از ساختن این وبلاگ معرفی مازندران به هموطنای عزیزمه. دوستای خوبم نظر یادتون نره،چون باعث دلگرمیم میشه. از انتقاد و پیشنهادتون هم بی نهایت خوشحال میشم. beheshtekhazar@gmail.com تاریخ تولد وب:1390/11/28
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 92122
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 113
تعداد آنلاین : 1